15.1.15

Berubah Tempat

2014 telah berlabuh. 2015 sudah tiba. Terima kasih 2014. Banyak suka duka dilalui sepanjang tahun lalu. Semoga tahun ini akan memberikan sesuatu yang lebih baik untuk diri ini.

Mulai sekarang frossonice.blogspot.com tidak akan lagi jadi blog peribadi aku. Ini kerana sejak beberapa minggu lalu aku sedang berusaha untuk membuat pendapatan lebih melalui internet dan salah satu cara adalah menggunakan blog. Aku telah buat sebuah blog lain tetapi masalah yang aku hadapi adalah jumlah pengunjung sangat kurang berbanding di sini walaupun di sana aku update setiap hari dan di sini sekali sekala. Seminggu walaupun tanpa update, aku boleh kumpul lebih 100 pengunjung di sini. Untuk kutip untung melalui pengiklanan di blog, aku perlukan pengunjung yang ramai sentiasa. Jadi aku berhasrat untuk menukar fungsi blog ini kepada blog komersial.

Manakala untuk nota-nota peribadi, aku akan menulis di

frossonfire.blogspot.com

Buat masa ini ianya masih kosong dan cuma ada post-post lama aku di Diaryland dan Freeservers. Jadi aku rasa lebih sesuai aku sambung menulis hal peribadi di sana berbanding di sini.

Terima kasih kerana singgah di sini sepanjang waktu ini dan mohon maaf atas segala kesulitan yang timbul.

Harap maklum.


No comments:

Post a Comment